arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

حمله انتخاری یک جوان 16 ساله در پاکستان/شمار تلفات به 20 نفر افزايش يافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مقامات پاکستانی اعلام کردند شمار تلفات حمله انتحاری امروز جمعه به یک ایستگاه پلیس در یک منطقه قبیله ای در مرز افغانستان به بیست کشته افزایش یافت. این حمله که توسط یک نوجوان در شهر خار انجام شد سبب زخمی شدن دهها تن نیز شد.

به گزارش انتخاب، رئیس پلیس محلی و معاون نیروی پلیس محلی که توسط دولت برای مقابله با گروه طالبان در شمال غربی پاکستان استخدام شده اند نیز از کشته شدگان هستند.

این بمب گذار انتحاری - که مقامات اطلاعاتی پاکستان می گویند چهارده تا شانزده ساله بود - مواد منفجره ای را که به خود بسته بود در خار - شهری در منطقه باجور - منفجر کرد.

حمله امروز مرگبارترین حمله در پاکستان از روز دوم ماه مارس محسوب می شود ، هنگامی که در حمله انتحاری به مسجدی درمنطقه قبیله ای خیبر دست کم بیست و دو نفر کشته شدند.

اسلام زب یک مقام بلندپایه منطقه باجور گفت: « در این حمله بیست نفر از جمله پنج نیروی پلیس کشته و چهل و شش نفر نیز زخمی شدند. برخی مغازه ها و رستوران ها نیز به کلی نابود شدند.» مقامات پاکستانی پیشتر شمار تلفات این حمله را شانزده نفر اعلام کرده بودند. این سومین حمله انتحاری طی دو روز در منطقه باجور محسوب می شود. روز پنجشنبه بر اثر انفجار دو بمب در این منطقه پنج نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از خار، دکتر حبیب خان رئیس بیمارستان خار هشدار داد شمار تلفات باز هم افزایش خواهد یافت زیرا حال برخی زخمی شدگان وخیم است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله رابر عهده نگرفته است.
نظرات بینندگان