arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

"سازمان غیرقانونی رای توسط برخی كاندیدها"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس هیات بازرسی انتخابات استان تهران از تشكیل سازمان غیر قانونی 'رای' توسط برخی كاندیدها، نهادها و ارگان های مردم نهاد برای كسب رای بیشتر در دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران خبر داد.

به گزارش انتخاب، 'نعمت الله تركی' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا از حضور سازمان یافته برخی نامزدها و ارگانهای مردم نهاد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: این گروه با تشكیلات سازمان یافته وارد عرصه دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند و علت آن نیز در حمایت از كاندیدهای خاص صورت گرفته است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان تهران با هشدار به این افراد و ارگان ها كه به نحو غیر قانونی در سرنوشت سیاسی مردم دخالت می كنند، تاكید كرد: اگر این دخالت ها در حد تعیین سرنوشت انتخابات موثر باشد قطعا لحظه ای كوتاهی ننموده و تخلفات آنها را به ستاد انتخابات وزارت كشور و شورای نگهبان منعكس می نماییم.

وی اظهار داشت: تمامی فرآیند رای گیری در پای صندوق های رای در سراسر حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر توسط بازرسان هیات بازرسی استان تهران رصد می شود.
نظرات بینندگان