arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

خبرسازی جدید درباره وضعیت جسمی مبارک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در خبرسازی جدید و در تلاش برای فرار دیکتاتور مصر از محاکمه، یک منبع پزشکی در مرکز پزشکی العالمی مدعی شد که وضعیت جسمانی مبارک بسیار خطرناک است.

فارس به نقل از شبکه المنار نوشت: بار دیگر شایعاتی درباره وضعیت نامناسب جسمانی مبارک منتشر شده که تاکیددارد، وی در وضعیت جسمانی خطرناکی قرار دارد.

بر این اساس در خبرسازی جدید صورت گرفته درباره وضعیت جسمانی حسنی مبارک، یک منبع پزشکی در مرکز پزشکی العالمی که رئیس جمهور مخلوع مصر در آن بستری است، مدعی شد که وضعیت جسمانی مبارک بسیار خطرناک بوده و هر روز بر وخامت حال وی افزوده می‌شود.

این منبع پزشکی با اشاره به اینکه وی هم اکنون تحت نظر دائمی یک تیم پزشکی است، نسبت به رو به وخامت گذاشتن حال حسنی مبارک ۸۴ ساله ابراز نگرانی کرد.

تاکنون بارها منابع پزشکی مختلف در مرکز پزشکی العالمی نسبت به وخامت حال مبارک ابراز نکرانی کرده و هشدار داده‌اند، اما پس از آن این خبر توسط رسانه‌های و منابع مختلف مصری تکذیب شده است.

رئیس جمهور مخلوع مصر به اتهام کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه مصر و فساد مالی در مرکز پزشکی العالمی در قید بازداشت بسرمی‌برد و قرار است، حکم وی در ۲ ژوئن آینده توسط دادگاه جنایی قاهره اعلام شود.
نظرات بینندگان