arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

آقای دیپلماسی! الهلال را به ایران بیاور!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: پیام شگفت انگیز رییس فدراسیون فوتبال در خصوص صعود سه تیم ایرانی به دور بعد جام باشگاهها را اگر نخوانده اید، بخوانید!

ایشان در بخشی از پیامشان اطهار داشته اند با دیپلماسی اجازه ندادیم نمایندگان مان خارج از خانه ببازند...!

این ادعا در حالی مطرح می شود که کمترین حق باشگاههای ما یعنی میزبانی، قبلا از آنها سلب شده و حتی کشوری مثل هند به ایران ترجیح داده شده است! داوری ها همچنان علیه نمایندگان ما بوده و از همه عجیب تر اینکه مجبور شدیم در کشوری به میدان برویم که بنا ندارد برای انجام هیچ مسابقه ای به ابران بیاید! و بدتر از همه اینکه از همین امروز خبرنگاران عربستانی در حال بررسی گزینه های احتمالی میزبانی استقلال از الهلال در زمین بی طرف هستند! اگر واقعا از توان و دیپلماسی کار آمدی بهره می برید همین یک کار را نه فقط برای استقلال و‌ هوادارانش که برای همه فوتبالدوستان و مردم ایران به سرانجام برسانید. الهلال و تیم های دیگر عربستان باید برای انجام مسابقه به ایران بیایند! این دیپلماسی موفق ورزشی ست که اگر توفیق انجامش را داشتید می توانید با افتخار پیام داده و باد به غبغب بیاندازید. نامه نگاری با سفارتخانه ها و پیگیری شرایط تیمها نه اینکه بد باشد اما دردی را دوا نمی کند. آنچه مهم است دفاع از حق فوتبالمان است! در اعطای میزبانی به بحرین کجا بودید؟! در جریان عدم انتخاب فوتبال ساحلی برای مسابقات جهانی چه کردید؟!

چهار ماه فرصت دارید تا این تابو را شکسته و فوتبال را در مسیر عادی خود قرار دهید. اگر عربستان در میزبانی از نمایندگان ما کم نگذاشت چرا ما نتوانیم میزبان شایسته ای برای آنها باشیم ؟! این گوی و این میدان!

نظرات بینندگان