arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

انفجار گاز در شهرستان صحنه ۲ مصدوم به جا گذاشت

فرمانده انتظامی صحنه از انفجار یک عدد کپسول گاز پیک نیک در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه باعث مصدومیت یک زوج میانسال و انتقال آنها به مراکز درمانی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی صحنه از انفجار یک عدد کپسول گاز پیک نیک در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه باعث مصدومیت یک زوج میانسال و انتقال آنها به مراکز درمانی شد.

سرهنگ بهروز فخری  گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد انفجار در واحدی مسکونی واقع در شهرک امام رضا (ع) صحنه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی صحنه مشخص شد بر اثر این انفجار، زن و مردی میانسال مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سرهنگ فخری تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد این واحد مسکونی به علت انفجار کپسول گاز پیک نیک دچار حریق شده و به قسمت هایی از منزل مانند، شیشه ها، درب، دیوار و بخشی از لوازم مسکونی خساراتی وارد آمده است.

بیش از ۹ تن آرد احتکاری در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در مرکز استان خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه قزانچی از وجود مقدار زیادی آرد احتکار شده در شهرک صنعتی فرامان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در این بازرسی ها، ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ایرنا

نظرات بینندگان