arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

دبیر «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب»: از دکتر نمکی در دولت اصولگرای بعدی استفاده می کنیم

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات۱۴۰۰ در یک لایو اینستاگرامی درباره عملکرد سعید نمکی در مقابله با کرونا گفت: اگر به وزیر بهداشت کمک شود می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند. از دکتر نمکی در دولت اصولگرای بعدی هم می‌توان استفاده کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیده بان ایران: پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات۱۴۰۰ در یک لایو اینستاگرامی درباره عملکرد سعید نمکی در مقابله با کرونا گفت: اگر به وزیر بهداشت کمک شود می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کندتصمیمات بدی گرفته می‌شود، ۱۵ روز تعطیلات کشور را باز می‌گذارند و بعد از آن تازه می‌خواهند کشور را تعطیل کنند.

سروری در این گفت وگو همچنین اضافه کرد: از دکتر نمکی در دولت اصولگرای بعدی هم میتوان استفاده کرد.

گفتنی است بسیاری از اصولگرایان طی یکسال گذشته سعی کرده اند تا با دمیدن بر اختلاف بین وزیر بهداشت و رئیس جمهوری، نمکی را مقابل دولت قرار دهند. در این میان رسانه های موسوم به انقلابی هم سعید نمکی را «وزیر جهادی» معرفی می‌کنند.

سعید نمکی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهارات متعددی داشته که همگی به مذاق اصولگرایان شیرین آمده. مثلا سخنان او علیه نحوه مدیریت کرونا در آمریکا و کشور‌های اروپایی با ادبیاتی که معمولا اصولگرایان از آن استفاده می‌کنند بار‌ها آن‌ها را سر ذوق آورده بود. در یکی از این اظهارنظر ها، نمکی روز ۴ اردیبهشت در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت آمریکا برای کمک به ایران نوشت: «حاضریم به مردم گرفتار آمریکا برای نجات از درماندگی دولتشان برای برون رفت از شرایط سهمگین کنونی کمک کنیم.»

یا همین اواخر و در اردیبهشت سال جاری و در حالیکه کشور به شدت درگیر پیک چهارم کرونا شده است، نمکی خطاب به دولت هند اعلام کرده است که ایران حاضر است تجربیاتش در کنترل کرونا را در اختیار هند قرار دهد.

آنچه در این ماجرا تاکنون مشخص شده این است که سعید نمکی، وزیر بهداشت با وجود بحرانی شدن شرایط کرونا در کشور و جا به جا شدن چند باره رکورد ابتلا و مرگ در یک ماه اخیر، حالا نه تنها از پاسخگویی معاف شده بلکه حمایت تمام قد اصولگرایان را نیز پشت خود احساس می کند؛ اصولگرایانی که ضمن دفاع از عملکرد نمکی، اطمینان دارند با اتفاقی مانند انتخابات مجلس یازدهم، بزودی پاستور را نیز تمام و کمال فتح خواهند کرد.

نظرات بینندگان