arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

سخنرانی رهبر معظم انقلاب، ساعت ۱۱ روز قدس

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام ساعت ۱۱ روز جمعه (روز قدس) به صورت زنده از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام ساعت ۱۱ روز جمعه (روز قدس) به صورت زنده از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش می شود.

به گزارش ایسنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست خبری روز جهانی قدس اعلام کرد: ضمن اینکه از بیانات رهبر انقلاب در روز قدس بهره مند می شویم برنامه های هم‌افزای دیگری در بین تشکل های مردم نهاد، ارگان‌ها و سازمان ها مثل سال گذشته برگزار می شود. اگرچه محدودیت کرونا اجازه راهپیمایی خودرویی و تجمعات مردمی را به ما نداده است اما نشان خواهیم داد که دل مردم ایران با مردم مظلوم فلسطین دد مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های موفق سال قبل که امسال هم انجام می شود، برگزاری دومین کنگره بین المللی قدس شریف با سخنرانی شخصیت های بین المللی بیش از ۲۰ کشور دنیاست. دومین کنگره بین المللی قدس شریف به ریاست آقای اعرافی با پیگیری سازمان حج و زیارت و مجمع جهانی تقریب مذاهب جهانی روز چهارشنبه هفته جاری و کنگره زنان و قدس شریف در روز پنجشنبه و نیز کنگره قدس ویژه استان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هشتگ «قدسشریفنزدیکی» و شعار "آزادی قدس نزدیک است" توسط کاربران فضای مجازی در سطح دنیا به کار برده خواهد تا آرمان فلسطین زنده نگه داشته شود.

وی افزود: در داخل کشور دو نشست تخصصی درباره تبیین روز قدس شریف روز چهارشنبه هفته جاری در شورای تبلیغات اسلامی با حضور نمایندگان حزب الله، جنبس اسلامی فلسطین و حماس و همچنین روز پنجشنبه در مسجد جامع امام صادق با حضور سفیر فلسطین و سفیر یمن در ایران و نمایندگان حماس و جهاد اسلامی و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صرفا با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود که به تببین برگزاری روز قدس گرامیداشت این روز پرداخته می‌شود. همچنین آیین برافراشتن پرچم فلسطین در میدان فلسطین را دد این روز شاهد خواهیم بود.

لطفی گفت: حال که امکان راهپیمایی خودرویی نیست، الصاق اقلام تبلیغاتی مرتبط با قدس شریف و تمثال شهید سلیمانی و پرچم فلسطین بر خودروهای در حال تردد شهری از برنامه های دیگر برای روز قدس است.

لطفی تاکید کرد که در هیچ یک از شهرهای کشور در راستای اجرای پروتکل های الحاقی هیچ تجمع مردمی و راهپیمایی فردی یا خودرویی اجرا نخواهد شد.

نظرات بینندگان