arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

ربیعی: هنوز گزارشی درباره سرقت فایل صوتی ظریف ارائه نشده است

سخنگوی دولت با اشاره به موضوع سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر خارجه، اظهار کرد: در خصوص این موضوع نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهور پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها داده نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی دولت با اشاره به موضوع سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر خارجه، اظهار کرد: در خصوص این موضوع نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهور پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها داده نشده است.

 سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت مکتوب برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ایشان را الگوی اخلاقی و انسانی و نماد عدالت و حریت دانست و اظهار کرد: در این شبهای قدر ضمن طلب عفو و بخشش برای خود و همه انسانها از خدای بزرگ، خیر و برکت در دوجهان را برای همه هموطنان‌مان مسالت می کنم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا عامل یا عاملین سرقت و انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف شناسایی شدند و اینکه آن پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: آقای دکتر آشنا خودشان استعفا دادند. در خصوص این موضوع نیز نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهور پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری ها داده نشده است. مسئولان ذیربط به موقع در این زمینه اطلاع رسانی خواهند کرد.

نظرات بینندگان