arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

اتفاق جدید برای احسان حدادی ۸۰ روز مانده به المپیک؛ این‌بار دیسک کمر

زمان کمی تا المپیک باقی‌مانده است و حرفهایی در مورد آسیب دیدگی جدید احسان حدادی شائبه‌هایی در مورد وضعیت او بوجود آورده است. المپیک توکیو قرار است پس از یک سال تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ اول مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود، یعنی ورزشکاران رشته‌های مختلف که موفق به کسب ورودی این بازی‌ها شده‌اند، حدود ۸۰ روز زمان دارند تا آماده حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: زمان کمی تا المپیک باقی‌مانده است و حرفهایی در مورد آسیب دیدگی جدید احسان حدادی شائبه‌هایی در مورد وضعیت او بوجود آورده است.

المپیک توکیو قرار است پس از یک سال تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ اول مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود، یعنی ورزشکاران رشته‌های مختلف که موفق به کسب ورودی این بازی‌ها شده‌اند، حدود ۸۰ روز زمان دارند تا آماده حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان شوند.

دوومیدانی ایران نیز تاکنون دو سهمیه توسط احسان حدادی و حسن تفتیان در ماده‌های پرتاب دیسک و دوی ۱۰۰ متر کسب کرده است اما اخباری در مورد آسیب دیدگی احسان حدادی به گوش می‌رسد که شائبه‌هایی را در مورد وضعیت آماده سازی او تا المپیک بوجود آورده است.

حدادی ۲۱ بهمن راهی آمریکا شد تا زیر نظر مک‌ویلکینز تمریناتش را دنبال کند اما پس از آنکه عنوان شد هنوز به دلیل جراحی خارپاشنه در آلمان به آمادگی نرسیده است، به تازگی مشکل دیسک کمر خود را مطرح کرده که کمیته پزشکی در حال بررسی وضعیت این ورزشکار است.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آسیب‌دیدگی حدادی اشاره و بیان کرد: آقای حدادی تمریناتش را ادامه می‌دهد. آسیبی از قبل هم داشته که به فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته پزشکی فدراسیون مربوط می‌شود تا بررسی کنند. در واقع هر هفته تمام ورزشکاران المپیکی در مورد بحث‌های سلامتی پایش اطلاعاتی و رصد می‌شوند، گزارش آقای حدادی را هم به زودی به ما می‌دهند تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

او در مورد احتمال نرسیدن حدادی به المپیک گفت: تا زمانی که بررسی‌های بالینی انجام و وضعیت حدادی مشخص نشود، هیچکس حتی مربی او هم نمی‌تواند نظر بدهد که آسیبش جدی است و به المپیک می رسد یا نه. این ورزشکار در حال حاضر تمرین می‌کند و پرتاب هایش را شروع کرده است. اجازه بدهید پس از آنکه اسناد و مدارک حدادی رسید و فدراسیون پزشکی ورزشی آنها را بررسی کرد، نظر نهایی را اعلام کنیم.

نظرات بینندگان