arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

الهلال می خرد؛ شما نفروشید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: صدر نشینی استقلال در گروه مرگ مسابقات آسیایی چندان برای این تیم خوش یمن نبود چرا که به حکم برنامه ریزی و جدول عجیب و غریب AFC باید به مصاف حریفی برود که همیشه یک رقیب تمام عیار و جدی برای ما بوده و هست. آبی ها ترجیح می دادند در این دور از رقابت‌ها به هر حریفی برخورد کنند به جز الهلال . چرا که تجربه نشان داده که این رقیب، با تدارک کافی و تجدید قوا پا به مرحله بعد‌می‌گذارد!مطمئن باشید الهلال شهریور ماه هیچ شباهتی با تیم در هم شکسته و مغلوب اردیبهشت ماه ریاض که چهار گل از استقلال تاجیکستان خورده و به مدد شانس و اقبال به دور دوم رسید نخواهد داشت.

رویارویی دو غول بزرگ و سنتی آسیا که ا پنج قهرمانی قاره کهن را با هم یدک می کشند یقینا خواسته هیچ یک از این دو تیم نبوده است لکن آبی های ریاض خیلی زود به استقبال این‌مصاف بزرگ و سرنوشت ساز رفته و سخت به دنبال تقویت تیمشان هستند.

آنها برای فتح ستاره چهارم پای سرخیو آگوئرو آرژانتینی را هم به آسیا باز کرده و قصد دارند بهترین گلزن تاریخ منچستر سیتی را اختیار بگیرند! همچنین ژوزه مورایس پرتغالی دستیار سابق مورینیو در رئال مادرید را با دستمزدی هنگفت به عنوان سرمربی جانشین روحیرو میکالی برزیلی کرده اند.

این اخبار نگران کننده از اردوی حریف ، در حالی به گوش می رسد که استقلال به محض بازگشت از عربستان با مشکلات و حواشی زیادی مواجه شده است! جدایی دور از انتظار کمالوند، بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات ، مصدومیت بازیکنان ، جابه جایی های گاه و بیگاه در برنامه بازیهای لیگ و جام حذفی ، و ... مسائلی هستند که در کنار مشکلات مالی و عدم برخورداری از امکانات ایده ال تمرینی و ریکاوری ، ترمز حرکتی شاگردان مجیدی را خواهند کشید با همه این اوصاف و جنگ نابرابری که از هر جهت علیه نمایندگان فوتبال ما در مقابل رقبای شرقی و غربی آسیا جریان دارد ، استقلال کماکان می تواند شانس اصلی مسابقات باشد به شرط آنکه موفق به حفظ نفرات و ستاره های تیم در وهله نخست و جذب بازیکنانی با صلاحدید کادر فنی برای برطرف کردن ضعف ها بخصوص در کارهای دفاعی در فاز دوم شود!

طرفداران استقلال بر این عقیده اند که برای رسیدن به فینال ، هر حریفی را باید شکست داده و همانطور که دو قدرت بزرگ و قابل اعتنای غرب آسیا یعنی الاهلی و الدحیل را در گروه مرگ جا گذاشته و به عنوان تنها نماینده این گروه به دور بعد رسید الهلال و تیمهای دیگر را هم می توان و باید کنار زده و در مسیر رسیدن به سومین قهرمانی گام برداشت.

استقلالی ها نگران تکرار ماجراهای سال ۲۰۱۸ هستند که کوچ بسیاری از نفرات شاخص تیم دست وینفرد شفر آلمانی را در پوست گردو گذاشت تا تیمی که در بهترین شرایط برای رسیدن به فینال و قهرمانی قرار داشت دگرگون شده و ضعیف به مصاف السد ژاوی رفته و از حضور در نیمه نهایی بازماند!

مجیدی و یارانش با هم کمبود ها ، سوء مدیریت ها و مشکلات ، بضاعت کافی برای موفقیت در آسیا را دارند اما حفظ این بضاعت خواسته به‌حقی ست که میلیون ها هوادار از مدیران باشگاه دارند.

لطفا ستاره های استقلال را نفروشید!

نظرات بینندگان