arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش  خبرگزاری فارس از خرم آباد، در دیدار دو تیم دارتاک خرم‌آباد و سپاهان‌نوین اصفهان از هفته هفتم دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، پس از سوت پایان دیدار دو تیم که با نتیجه 3-2 به نفع دارتاک تمام شد، بازیکنان و کادر تیم اصفهانی به داور بازی حمله کردند و درگیری بازیکنان دو تیم آغاز شد.

در این حین محمد یاوری سرمربی سپاهان‌نوین که بارها توسط ناظر بازی و داور با تذکر جدی مواجه شد، با مشت و لگد قصد یورش به دروازه‌بان دارتاک را داشت که در این بین ابراهیم شریفی خبرنگار خبرگزاری ایسنا در منطقه لرستان قصد وساطت و جلوگیری از درگیری را نمود، اما با حمله سرمربی سپاهان نوین و ضربات مشت و لگد وی نقش بر زمین شد و پس از 10 دقیقه با مساعدت تیم پزشکی و 115 به بخش اورژانس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شد.

خبرنگار ایسنا مدت دو ساعت در حالت بی‌هوشی به سر برد که با شکایت محمود داودی‌نژاد سرپرست انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی لرستان از سرمربی سپاهان‌نوین، ماموران کلانتری 11 خرم‌آباد یاوری را بازداشت کردند.

با تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهدای عشایر، خبرنگار ایسنا از اتفاقی ناگوار نجات یافت و پس از دو ساعت تلاش پزشکان، سلامتی خود را بازیافت.

سرانجام با پادر میانی مسئولان هیئت فوتبال لرستان و مربیان و کادر اجرایی باشگاه دارتاک در کلانتری 11 خرم‌آباد، به مربی سپاهان‌نوین رضایت داده شد.

نظرات بینندگان