arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

به زودی دسترسی برخی کاربران واتس اپ محدود می‌شود

شرکت واتس اپ در یک اطلاعیه توضیح داده است که به زودی دسترسی برخی کاربران واتس اپ را به علت نپذیرفتن شرایط این شرکت محدود می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت واتس اپ در یک اطلاعیه توضیح داده است که به زودی دسترسی برخی کاربران واتس اپ را به علت نپذیرفتن شرایط این شرکت محدود می‌کند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت  در قالب یک اطلاعیه توضیح داده است که چگونه با حساب کاربرانی که شرایط و خط مشی به روز شده آن را نمی‌پذیرند، رفتار خواهد کرد. این اطلاعات در وب سایت رسمی شرکت درج شده است.


درواقع برای افرادی که ترجیح می‌دهند شرایط به روز شده شرکت را نپذیرند، برنامه واتس اپ اعلانی را برای درخواست پذیرش نشان می‌دهد. پس از گذشت چند هفته، کاربران یک یادآوری مداوم مشاهده می‌کنند.

هنگامی که کاربران یک یادآوری مداوم مشاهده می‌کنند، برنامه واتس اپ به حالت عملکرد محدود تغییر حالت می‌دهد. در این حالت، کاربران نمی‌توانند به فهرست گپ خود دسترسی داشته باشند. در صورت دریافت چت، آن‌ها می‌توانند از طریق اعلان‌های خود آن را باز کنند و همچنین به آن‌ها پاسخ دهند. هرگونه تماس صوتی و تصویری ورودی نیز می‌تواند دریافت شود.

چند هفته بعد، دریافت تمام تماس‌ها و پیام‌های کاربر متوقف می‌شود؛ بنابراین اگر شرایط جدید واتس اپ  را نپذیرید، به طور فزاینده‌ای دسترسی شما به این اپ کمتر و  کمتر می‌شود.

واتس اپ
واتس اپ تاریخ دقیق هر یک از این رویداد‌ها را تعیین نکرده است؛ و برای هر ایالت یک دوره نابسامان را تعیین می‌کند که به ظاهر بر اساس کاربران متفاوت خواهد بود. همچنین، مشخص نیست که تاریخ ۱۵ مه قبلی که قبلاً ذکر شد، چه ارتباطی دارد، غیر از این که کاربران همچنان بتوانند شرایط را بپذیرند و پس از این تاریخ همچنان از برنامه خود استفاده کنند.

واتس اپ وعده داده است که حساب‌ها را حذف نخواهد کرد. با این حال، اگر به هر حال شرایط را قبول نکنید، برنامه بعد از چند هفته بی فایده خواهد شد.

در اوایل سال جاری میلادی، واتس اپ شرایط خدمات و حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرد. تغییرات مشخص شده در این به روزرسانی تقریباً به طور کامل بر تعامل با مشاغل در واتس اپ متمرکز شده است. اعلان اولیه اعلام شده این تغییرات که در برنامه ظاهر شد، تا حدودی مبهم بود و همین امر باعث شد بسیاری از افراد تغییرات را نپذیرند.

نظرات بینندگان