arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۲۵۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است، به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از امروز ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت‌های درج شده در این خبر با استناد به نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

نظرات بینندگان