arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc در بزرگراه همت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc دیگر ظهر دیروز در بزرگراه همت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc دیگر ظهر دیروز در بزرگراه همت خبر داد.

 سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: ظهر دیروز، ۳دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشعول تردد و انجام حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف گردیدند.

وی ادامه داد: توقیف این ۳ موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ cc ظهر دیروز و در بزرگراه همت شرق به غرب محدوده جوانمردان با اجرای طرح‌های پلیسی توسط تیم منطقه ۲۷ صورت گرفت.

وی بیان داشت: طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون و هنجار شکنان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌گردد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وی گفت: با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفیهای موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح به عدد ۱۳ رسید.

نظرات بینندگان