arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

عذرخواهی رئیس اینستاگرام به دلیل پاک شدن استوری‌های روز قدس

در روز پنجشنبه و قبل از روز قدس و زمانی که همه در حال روشنگری علیه ستمگران و حمایت از مظلومین بودند اینستاگرام با مشکل مواجه شد. آدام ماسری رئیس اینستاگرام، در قالب توئیتی، در مورد اشکالی که در این شبکه اجتماعی به وجود آمده و باعث پاک شدن استوری‌های کاربران شده، عذرخواهی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: مشکل اخیر اینستاگرام در قبل از روز قدس باعث پاک شدن استوری‌های اینستاگرام شد.

به گزارش ورج، در روز پنجشنبه و قبل از روز قدس و زمانی که همه در حال روشنگری علیه ستمگران و حمایت از مظلومین بودند اینستاگرام به صورت عجیبی با مشکل مواجه شد. آدام ماسری رئیس اینستاگرام، در قالب توئیتی، در مورد اشکالی که در این شبکه اجتماعی به وجود آمده و باعث پاک شدن استوری‌های کاربران شده، عذرخواهی کرد.

حذف استوری های اینستاگرام مرتبط با محتوا

البته گفته شده که بیشترین ضرر و ناخوشایندی را فعالانی که سعی در افزایش آگاهی در مورد مفقود شدن زنان بومی داشتند، متحمل شده اند. با این حال، طبق اعلام اینستاگرام، این اشکال بر روی استوری‌ها، بایگانی‌ها و نکات برجسته کاربران اینستاگرام در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

شایان ذکر است که گفته‌های ماسری و اینستاگرام در مورد حذف‌ها می‌گوید که داستان‌ها به دلیل هر چیز مرتبط با محتوا حذف نشده اند.

گذشته از این موضوع، چندی پیش مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، اعلام کرد که تعداد زیادی از ویژگی‌ها برای اینستاگرام در حال آماده سازی هستند تا به سازندگان محتوا کمک کند که درآمد بیشتری از محتوای خود کسب کنند. این ویژگی‌های جدید شامل بازاری است که به نشان‌های تجاری کمک می‌کنند تا با انتشار محتوای مفید و مرتبط بتوانند مشتریان حوزه کاری خود را راحت‌تر به سمت صفحات مربوطه هدایت کنند.

شایان ذکر است که اینستاگرام استیکر جدیدی را به استوری‌ها اضافه خواهد کرد، که به کاربران انگلیسی زبان اجازه می‌دهد کپشن‌های تولید شده خودکار را به فیلم‌های خود اضافه کنند. این شرکت در توئیتر اعلام کرد که این ویژگی به Reels نیز اضافه خواهد شد و اینکه قصد دارد تا آن را آماده زبان‌های بیشتری کند و در کشور‌های دیگری هم در دسترس قرار دهد.

نظرات بینندگان