arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

عصبانیت راجر واترز، خواننده معروف انگلیسی، از اقدامات اسرائیل در بیت‌المقدس

راجر واترز خواننده و آهنگساز راک انگلیسی در ویدئویی از سکوت دولت آمریکا از اقدامات اسرائیل در بیت‌المقدس به شدت انتقاد کرد. او در این ویدئو خطاب به «جو بایدن» گفت: «آیا دوست داری وقتی در خانه‌ات نشسته‌ای و یک شهرک‌نشین احمق بیاید و بگوید که خانه‌ات را باید به من بدهی و بروی؟ در حالیکه صدها سال تو در آن خانه زندگی کرده‌ای. آن شهرک نشین به تو بگوید که مهم نیست چه بلایی سر می‌آید. اصلا بهتر است که بمیری.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: راجر واترز خواننده و آهنگساز راک انگلیسی در ویدئویی از سکوت دولت آمریکا از اقدامات اسرائیل در بیت‌المقدس به شدت انتقاد کرد.

به گزارش القدس العربی، او در این ویدئو خطاب به «جو بایدن» گفت: «آیا دوست داری وقتی در خانه‌ات نشسته‌ای و یک شهرک‌نشین احمق بیاید و بگوید که خانه‌ات را باید به من بدهی و بروی؟ در حالیکه صدها سال تو در آن خانه زندگی کرده‌ای. آن شهرک نشین به تو بگوید که مهم نیست چه بلایی سر می‌آید. اصلا بهتر است که بمیری.»

او گفت که بسیاری از دوستانش در فلسطین، حتی در اسرائیل و کشورهای آمریکایی جنوبی با او تماس گرفته و از او خواسته‌اند تا در باره محله «الشیخ جراح» در قدس سخن بگوید و از نظر او اتفاقات بیت المقدس باور نکردنی است.

این خواننده صاحب سبک انگلیسی سپس گفت به شدت از اتفاقات بیت المقدس عصبانی است و دولت آمریکا همچنان در حال کمک به اسرائیل است. او تأکید کرد که در اسرائیل یک نژادپرستی کامل و نسل کشی در حال وقوع است.

نظرات بینندگان