arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیپلمات روس: آمریکا باید به پایبندی کامل به برجام بازگردد

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در توئیتی نوشت: «همانطور که اتحادیه اروپابه درستی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد، مشارکت کنندگان در گفت‌وگوهای وین به مذاکرات از جمله بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته‌ای ادامه می‌دهند. برای تحقق این موضوع، آمریکا باید به پایبندی کامل به برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بازگردد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش شامگاه شنبه در پیامی توییتری بر ضرورت بازگشت آمریکا به برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «همانطور که اتحادیه اروپابه درستی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد، مشارکت کنندگان در گفت‌وگوهای وین به مذاکرات از جمله بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته‌ای ادامه می‌دهند. برای تحقق این موضوع، آمریکا باید به پایبندی کامل به برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بازگردد».

اولیانوف بامداد امروز نیز در پیامی توییتری با اشاره به خروج سه سال پیش آمریکا از برجام نوشت: «سه سال پیش در چنین روزی آمریکا از برجام خارج شد و سیاست فشار حداکثری را آغاز کرد. این کار موجب تضعیف توافق هسته‌ای، پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و وخیم شدن اوضاع در خلیج فارس منجر شد. شکستی مفتحضانه! اکنون، احتمال بازگشت آمریکا به برجام در دستور کار مذاکرات وین قرار دارد.»

نظرات بینندگان