arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

استقلال ۰ - ذوب‌آهن ۲ / آبی پوشان با شکست به لیگ برگشت

در جریان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید. گل‌های این بازی وحید محمدزاده در دقیقه ۷ و میلاد جهانی در دقیقه ۶۰ به ثمر رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مصاف استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری دو بر صفر اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 در جریان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

گل‌های این بازی وحید محمدزاده در دقیقه ۷ و میلاد جهانی در دقیقه ۶۰ به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی‌ ماند و ذوب‌آهن با ۲۱ امتیاز به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

نیمه اول

در دقیقه ۶ بازی، گل اول بازی توسط تیم ذوب آهن به ثمر رسید و وحید محمدزاده روی ارسال مجتبی حق‌دوست موفق شد با ضربه سر، دروازه استقلال را باز کند تا شاگردان مجتبی حسینی، یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۰ بازی، شیخ دیاباته روی یک ارسال با ضربه سر، فرصت خطرناکی برای آبی‌پوشان ایجاد کرد اما شهاب گردان موفق شد فرصت گلزنی را از استقلال بگیرد.

استقلال در ادامه بیش‌تر توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست فرصت مناسبی برای خود دست و پا کند و این مساله باعث شد تا بازی یک بر صفر به سود ذوب‌آهن پیش برود.

در دقیقه ۲۴ بازی، آرش رضاوند با دریافت کارت زرد از سوی داور و سه کارته شدن، بازی داربی و تقابل با پرسپولیس را از دست داد.

مسعود ریگی در دقیقه ۲۷ بازی، از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد که شهاب گردان بازهم مانع گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی شد.

استقلال روی یک حرکت تاکتیکی، در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد اما ضربه دیاباته در این موقعیت راه به جایی نبرد.

در پایان تلاش استقلال برای زدن گل مساوی نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان برسد.

نیمه دوم

استقلال در نیمه دوم، به نسبت توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشت اما در دقایق اولیه این نیمه، آبی‌پوشان نتوانستند فرصت مناسبی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۵۸ بازی، محمد نادری از سمت چپ دروازه ذوب‌آهن توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه ارسلان مطهری بازهم توسط شهاب گردان دفع شد.

در دقیقه ۶۰ بازی، گل دوم ذوب‌آهن به ثمر رسید. میلاد جهانی روی یک نفوذ خوب به نیمه زمین استقلال، موقعیت خوبی برای خود به وجود آورد و با یک شوت محکم پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

آبی‌پوشان بعد از گل دوم سردرگم شدند و نتوانستند شرایط خوبی را برای خود دست و پا کنند و این مساله باعث شد دقایق به سود ذوب‌آهن پیش برود.

شیخ دیاباته در دقیقه ۶۹ بازی، روی ارسال ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد اما بازهم شهاب گردان مانع گلزنی استقلال شد.

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما فرصت‌هایی که برای این تیم به وجود آمد نتوانست پای استقلال را به گلزنی باز کند.

ارسلان مطهری در دقیقه ۸۳ بازی، روی یک فرصت بسیار مناسب در محوطه جریمه ذوب‌آهن اختلاف را به حداقل بکشاند اما شوت این بازی با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در پایان تلاش استقلال برای گلزنی در این بازی ثمری نداشت تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر ذوب‌آهن به پایان برسد و شاگردان مجتبی حسینی سه امتیاز خارج از خانه این بازی را به دست بیاورند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (دقیقه ۶۵- آرش رمضانی)، سبحان خاقانی (دقیقه ۵۳- ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (دقیقه ۴۶- مهدی مهدی‌پور)

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمودآبادی ، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر و مجتبی حق دوست

نظرات بینندگان