arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

پایان مهلت ارسال مدارک برای مسکن مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه مهلت ارسال مدارک اعضای تعاونی‌‌های مسکن از دیروز به اتمام رسیده و دیگر ارائه مدارک را از تعاونی‌ها نمی‌پذیریم، گفت: برای حدود ۲۰ هزار پرونده ارائه شده افتتاح حساب به صورت غیرحضوری در بانک مسکن انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب، سعید صابونی در گفت‌وگو با فارس افزود: مهلت تحویل مدارک اعضای تعاونی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین‌ماه سال جاری تعیین شده بود، اما با درخواست شرکت عمران شهر پرند این مهلت به 14 اردیبهشت ماه جاری تغییر کرد.

وی ادامه داد: این مهلت از روز گذشته به اتمام رسیده و دیگر هیچ ارسال مدرکی از تعاونی‌های مسکن مهر را نمی‌پذیریم.

صابونی تأکید کرد: از زمان اعلام ارسال مدارک 15 هزار پرونده ارسال شده بود و در طی این 14 روز(از اول اردیبهشت تاکنون) نیز پنج هزار پرونده دیگر ارائه شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند خاطر نشان کرد: این 10 هزار پرونده ابتدا باید اسکن و در سامانه ثبت شود و در نهایت نیز بدون حضور اعضا برای متقاضیان در بانک مسکن افتتاح حساب انجام شود.

صابونی در پاسخ به این سؤال که آیا آماری از تعداد تعاونی‌های مسکن مهر مبنی بر ارائه نکردن مدارک وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: باید این موضوع بررسی شود تا دید چه تعداد تعاونی مسکن اقدام به گرفتن پول از اعضای خود کرده‌اند اما پرونده‌ای ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: از امروز به بعد دیگر ما مسئول پاسخگویی به اعضای تعاونی مسکن که مدارک ارائه نکرده‌اند،نیستیم و اعضا می‌توانند برای رسیدگی به این موضوع به اداره تعاون مراجعه کنند.

* افتتاح 12 هزار مسکن با آب و برق تا پایان خرداد

صابونی گفت: تا پایان خرداد ماه سال جاری 10 تا 12 هزار واحد مسکونی با آب و برق تا پایان خرداد‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اگر بخواهیم فقط به فکر افتتاح مسکن مهر بدون تأمین آب و برق در پرند باشیم باید اذعان کرد که تا پایان خرداد ماه 30 هزار مسکن مهر آماده بهره‌برداری خواهد بود.
نظرات بینندگان