arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

نشست چهارجانبه روسای هیأت‌های ایران و سه کشور اروپایی در وین

در ادامه رایزنی‌های هیأت‌های ایران و ۱+۴ در وین، نشست چهارجانبه‌ای امروز (دوشنبه) با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره ‌کننده ایرانی و رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) برگزار شد. همچنین نشست‌های کارشناسی هم به صورت دوجانبه و هم در قالب کارگروه‌های سه‌گانه همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در ادامه رایزنی‌های هیأت‌های ایران و ۱+۴ در وین، نشست چهارجانبه‌ای امروز (دوشنبه) با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره ‌کننده ایرانی و رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) برگزار شد.

همچنین نشست‌های کارشناسی هم به صورت دوجانبه و هم در قالب کارگروه‌های سه‌گانه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که در نشست روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه کمیسیون مشترک برجام مقرر شد که مذاکرات و رایزنی‌ها به شکل فشرده و با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. از روز جمعه تاکنون هر روز جلسات متعدد و مستمری در سطوح مختلف بین هیأت های ایران و گروه ۱+۴ در حال برگزاری است.

نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر (جمعه) ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود، بعد از حدود یک ساعت و نیم پایان یافت و مقرر شد بلافاصله رایزنی‌های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش نویس آغاز شود. در این نشست همه طرف‌ها یک‌بار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

نظرات بینندگان