arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

هلال احمر فلسطین: ۷۱۴ فلسطینی در حمله نظامیان اسرائیل زخمی شدند

هلال احمر فلسطین بامداد سه شنبه اعلام کرد، ۷۱۴ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: هلال احمر فلسطین بامداد سه شنبه اعلام کرد، ۷۱۴ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی زخمی شدند.

به گزارش الجزیره، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، ۷۱۴ فلسطینی در اراضی اشغالی از جمله ۵۲۰ نفر در قدس شرقی در درگیری با نظامیان صهیونیستی زخمی شدند.

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی به دنبال حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین، تظاهرات هایی در برخی از شهرهای کرانه باختری در حمایت از قدس و مردم غزه برگزار شد که با حمله نظامیان صهیونیستی به خشونت کشیده شد.

همچنین نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در اطراف مسجد الاقصی و محله شیخ الجراح پس از حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین حمله کردند و آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

همچنین تظاهرات هایی نیز در شهرهای عربی نشین در فلسطین اشغالی از جمله یافا و أم الفحم در حمایت از قدس برگزار شد.

نیروهای مقاومت فلسطین دوشنبه شب حملات گسترده موشکی به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه و قدس اشغالی آغاز کردند و همچنان این حملات ادامه دارد.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» پیش تر در بیانیه ای برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب الأجل تعیین کرده بود.

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس شرقی با محکومیت جهانی همراه بوده است.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

نظرات بینندگان