arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» کارشناس سازمان هواشناسی به وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آینده اشاره کرد و افزود: امروز در سه استان ساحلی خزر و اردبیل بارش باران رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: همچنین در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان، اصفهان، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی سمنان، کرمان، یزد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و یویر احمد، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان رضوی و ارتفاعات هرمزگان برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود، همچنین برای مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ نیز وجود دارد.

گودرزی با بیان اینکه تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف همراه است، گفت: از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی به ویژه زابل باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: سه شنبه دریای خزر مواج است و از روز چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل خزر روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: آسمان تهران امروز بعدازظهر ابری است و در بعضی ساعات وزش باد رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد، بیشینه دما امروز در تهران ۲۸ درجه سانتیگراد است.

نظرات بینندگان