arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

شورای وحدت اصولگرایان: ۵ نامزد مطرح انتخاباتی به نفع رئیسی انصراف می‌دهند

یک عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل ۵ نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت‌نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رئیسی کنار می‌دهند و انصراف دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل ۵ نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت‌نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رئیسی کنار می‌دهند و انصراف دهند.

محمدجواد محمدی‌نوری با اشاره به افزایش احتمال حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با دعوت فراوانی که از ناحیه جوانان، دانشگاهیان، فرهنگیان صنعتگران، حقوقدانان و اصناف و بسیاری از احزاب و گروههای سیاسی از سیدابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت به نظر می‌رسد که وی در این انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد.

وی افزود: حضور آقای رئیسی موجب وحدت تمام اضلاع جریان اصولگرایی در کشور خواهد شد و حداقل ۵ نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت‌نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رئیسی کنار می‌روند و انصراف دهند.

نظرات بینندگان