arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

۱۴ حمله به نوار غزه در چند دقیقه / افزایش تعداد شهدا به ۲۸ نفر

جنگنده‌های اسرائیلی طی چند دقیقه گذشته ۱۴ بار به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند. الجزیره نیز از حرکت تانک‌ها و توپخانه‌های سنگیناسرائیل به سوی مرز نوار غزه خبر داد. مرکز بهداشت غزه خبر داد که در حملات اسرائیل به نوار غزه تا کنون ۲۸ نفر شهیده شده که ۱۰ نفر آن‌ها کودک و یک نفر نیز زن بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چند دقیقه گذشته ۱۴ بار به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند. الجزیره نیز از حرکت تانک‌ها و توپخانه‌های سنگین رژیم صهیونیستی به سوی مرز نوار غزه خبر داد.

مرکز بهداشت غزه خبر داد که در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون 28 نفر شهیده شده که 10 نفر آنها کودک و یک نفر نیز زن بوده است.

بر اساس این گزارش، شمار مجروحان حملات دیروز و امروز صهیونیست‌ها به نوار غزه به 152 نفر افزایش یافته است.

از سوی دیگر گردان‌های القسام،‌شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد که در حملات ظهر امروز به شهرک صهیونیستی عسقلان از موشک‌های سجیل استفاده کرده که این موشک‌ها توانسته‌اند از سامانه گنبد آهنین عبور کنند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی خبر داده‌اند که تا کنون 630 راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از عصر روز گذشته و پس از هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین تا این لحظه شاهد حملات راکتی گسترده مقاومت بوده است.

این حملات پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود.

 

نظرات بینندگان