arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

معرفی ۲۲ محکوم نوجوان در شیراز به کمیسیون عفو

در حاشیه دیدار رئیس کل دادگستری فارس از کانون اصلاح و تربیت شیراز، ۲۲ محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در حاشیه دیدار رئیس کل دادگستری فارس از کانون اصلاح و تربیت شیراز، ۲۲ محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان معرفی شدند.

در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر رییس کل دادگستری استان فارس و مدیرکل صداو سیمای مرکز فارس با حضور در جمع ممدجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن دیدار از بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی این مرکز و دیدار با مددجویان کودک و نوجوان در جریان طرح اعتکاف پایانی ماه مبارک رمضان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس در این طرح که به صورت کشوری در زندان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود یک هزار و سی نفر از زندانیان زندان‌های استان فارس شرکت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این دیدار با بیان اینکه اعتکاف، یکی از سنت‏های حسنه و از مستحبات است که موجب نیل به قرب الهی می‌شود، گفت: برگزاری این طرح اثرات و بازخوردهای ارزشمند معنوی و اخلاقی برای زندانیان در پی داشته است .

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی افزود: اعتکاف در زندان‌ها با حضور زندانیان مشتاق برگزار می‌شود و این برنامه معنوی جلوه‌های زیبای ارتباط با خدا و دوری از تعلقات دنیوی و تربیت و تهذیب نفس است.

او بیان کرد: در طرح اعتکاف زندانیان اجرای برنامه‌های مختلف جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی، مداحی، توزیع افطاری و سحری ویژه زندانیان، مناجات خوانی ادعیه کمیل و مناجات امیرالمومنین، گروه‌های سرود و تئاتر، دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح و ایجاد حلقه‌های مباحث اعتقادی در دستور کار قرار گرفت.

طرح اعتکاف داوطلبانه، همزمان با زندان‌های سراسر کشور با حضور ۱۰۳۰نفر از زندانیان زندان های فارس به مدت ۳ روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هواخوری ۱۹ مرکز اقدامات تأمینی و تربیتی با عنوان "طرح اعتکاف در هواخوری خدا" برگزار شد.

 ایسنا

 

نظرات بینندگان