arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

کشف کالای قاچاق در راه آهن تبریز

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف و توقیف کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف و توقیف کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزئیات این کشف افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس راه آهن آذربایجان حین کنترل انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز به محموله های پستی ارسالی از شهرهای مرزی مشکوک می شوند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از محموله‌ها ۳ هزار و ۳۹ ثوب البسه خارجی، ۱۲۰ کارتن اقلام بهداشتی، ۵۳ بسته پوشاک کودک، ۱۶ کارتن قرص ماشین ظرفشویی، ۷۲۰ بسته پد آرایشی، ۱۷ کارتن انواع پاستیل و شکلات، ۴۲۶ عدد خمیر دندان و کرم، ۲۳۰ بسته مکمل غذایی همگی ساخت کشور ترکیه که فاقد مدارک قانونی بودند، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و کالاهای مکشوفه تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان تبریز شد.

سردار ملکی مبارزه هدفمند با قاچاق کالا را بسترساز حمایت از تولید دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا، همواره از مهم ترین ماموریت های پلیس راه آهن کشور است و تلاش می کنیم با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام های موثری برداشته شود.

نظرات بینندگان