arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

حماس: معاون فرمانده کل گردان‌های القسام به همراه پنج تن دیگر به شهادت رسیدند

گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای از شهادت چند تن از فرماندهان خود از جمله «باسم عیسی ابو عماد» در پی حملات هوایی اسرائیل خبر داد. در اطلاعیه عزالدین قسام آمده است که ابو عماد، برادر «مروان عیسی» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام است که صبح امروز به همراه پنج تن از فرماندهان نزدیک به «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام به شهادت رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای از شهادت چند تن از فرماندهان خود از جمله «باسم عیسی ابو عماد» در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته وبگاه معا، در اطلاعیه عزالدین قسام آمده است که ابو عماد، برادر «مروان عیسی» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام است که صبح امروز به همراه پنج تن از فرماندهان نزدیک به «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام به شهادت رسیدند.

این بیانیه می‌افزاید: «ما ابو عماد فرمانده‌ای یگانه و برادران مجاهدش را از دست دادیم. تأکید می‌کنیم که این قهرمانان در عملیات شمشیر قدس برای دفاع از راه و منش حبیبمان محمد صلی الله علیه و سلم، کشته و به مقام شهادت شرافتمند شدند.»

عزالدین قسام در ادامه تأکید کرد: «هزاران فرمانده و سرباز مسیر آن‌ها را ادامه داده و پرچم را برافراشته خواهند کرد و بیچارگی را به دشمن خواهند چشاند.»

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون (چهارشنبه) به ۵۳ نفر رسیده که در میان آنها ۱۴ تن کودک و سه زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسیده است.

بنا بر گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است و حداقل پنج صهیونیست در این حملات به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شده‌اند.

نظرات بینندگان