arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات درباره حواشی ثبت نام احمدی نژاد: دیروز یکی از داوطلبان پروتکل‌ها را رعایت نکرده بود / نباید ایجاد تزاحم و تراکم کنیم

رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در وزارت کشور از این ستاد بازدید کرد. عرف با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: توقع می‌رود در روزهای ثبت نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم. اما دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلبان این پروتکل‌ها را رعایت نکرده است که می‌خواهم به همه داوطلبان گوشزد کنم همه ما مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم و تراکم نکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور با حضور در محل ستاد انتخابات از فرایند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد وی بعد از این بازدید در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

عرف با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: توقع می‌رود در روزهای ثبت نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم. اما دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلبان این پروتکل‌ها را رعایت نکرده است که می‌خواهم به همه داوطلبان گوشزد کنم همه ما مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم و تراکم نکنیم.

وی ادامه داد: اگر اینجا اعلام می‌کنند یک فرد با یک همراه بیاید اما اینکه داوطلبی در خیابان‌های اطراف تجمع کنند، همه ما مسولان ستاد و رسانه‌ها این مسولیت اجتماعی را باید گوشزد کنیم. داوطلبان پروتکل‌های اعلام شده را مراعات کنند در غیراینصورت چه توقع داریم افرادی که اینجا هستند و ۴۰ کاربر که ۵۰ ساعت باید کار کنند، برایشان مشکل ایجاد نشود.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین درباره هماهنگی با شورای نگهبان و چگونگی تحویل مدارک داوطلبان گفت: براساس قانون و هماهنگی با شورای نگهبان همین بازه زمانی ۵ روزه و هر روز ۱۰ ساعت کافی است و ضرورتی برای افزایش زمان نداریم.

عرف درباره تحویل مدارک ثبت نام کنندگان براساس ابلاغیه اخیر شورای نگهبان گفت: ذیل ماده ۵۹ که در اطلاعیه ۱۴ هم اعلام کردیم این ظرفیت وجود دارد که همه مدارک داوطلبین در اختیار قرار بگیرد و مدارک داوطلبان در پایان آخرین روز ثبت نام به شورای نگهبان تحویل داده می شود.

نظرات بینندگان