arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

کویت: آماده ایم از مردم فلسطین در برابر این تجاوزات اسرائیل حمایت کنیم

«احمد ناصر آل احمد الجابر الصباح»، وزیر امور خارجه کویت امروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد که امیر، دولت و ملت کویت در کنار مردم فلسطین در مقابله با حملات اسرائیل به شهر قدس و نوار غزه ایستاده است. الصباح تأکید کرد: کویت برای انجام همه کارهایی که برای حمایت از مردم فلسطین در برابر این تجاوزات اسرائیل لازم است، آمادگی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: وزیر خارجه کویت اعلام کرد ما در برابر حملات رژیم صهیونیستی در کنار مردم فلسطین هستیم.

به گزارش آرتی عربی روسیه، «احمد ناصر آل احمد الجابر الصباح»، وزیر امور خارجه کویت امروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد که امیر، دولت و ملت کویت در کنار مردم فلسطین در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به شهر قدس و نوار غزه ایستاده است.

وزیر امور خارجه کویت طی تماسی تلفنی با «ریاض المالکی»، همتای فلسطینی خود برقرار کرد ، تبریک خود را برای عید سعید فطر «غم انگیز» اعلام کرد.

الصباح تأکید کرد: کویت برای انجام همه کارهایی که برای حمایت از مردم فلسطین در برابر این تجاوزات اسرائیل لازم است، آمادگی دارد.

او گفت: کویت به تماس ها و تلاش های خود با بسیاری از کشورها ادامه می دهد تا تلاش ها را برای جلوگیری از این حملات علیه مردم فلسطین و حمایت از آنها افزایش دهد.

وزیر امور خارجه کویت برای مردم فلسطین خیر و نجات از این حملات را در اسرع وقت آرزو کرد.

وزرای خارجه کویت و فلسطین در این تماس تلفنی توافق کردند که رایزنی ها میان آنها برای هماهنگی تلاش های دو جانبه موجود در روزهای آینده ادامه یابد.

نظرات بینندگان