arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

سرعت غيرمجاز در چالوس سه قرباني گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عمليات پليس‌راه كشور از واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در جاده چالوس و مرگ سه نفر خبر داد.
سرهنگ صمد اسفندياري در گفتگو با ايسنا، در تشريح مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌هاي كشور به واژگوني يك دستگاه خودروي سواري پرايد اشاره كرد و گفت: اين حادثه كه در ساعت 23 شب شنبه در كيلومتر 10 محور چالوس در استان مازندران رخ داد موجب فوت سه نفر و مجروح شدن يك تن ديگر شد.
وي افزود: بررسي كارشناسان تصادفات پليس‌راه نشان داد كه تخطي از سرعت مطمئنه علت بروز اين حادثه بوده است.
معاون عمليات پليس‌راه كشور همچنين به واژگوني يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 در كيلومتر 18 جاده روستايي امامزاده احمد در استان خوزستان اشاره كرد و گفت: اين حادثه كه به علت خستگي و خواب‌آلودگي راننده رخ داد مرگ سه نفر و مجروحيت دو نفر ديگر را در پي داشت.
اسفندياري همچنين در ادامه تشريح مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد مرگبار سه دستگاه خودروي تندر 90، ميني بوس بنز و خودروي سواري سمند اشاره كرد و گفت: اين حادثه كه در كيلومتر 30 جاده كرند به سرپل ذهاب در استان كرمانشاه رخ داد موجب مجروحيت هفت نفر شد.
وي افزود: كارشناسان تصادفات پليس‌راه نشان داد كه انحراف به چپ از جانب راننده تندر 90 علت بروز اين حادثه بوده است.
معاون عمليات پليس‌راه كشور با بيان اينكه 32 درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته از نوع واژگوني بوده است گفت: انحراف به چپ، تجاوز به چپ، عدم‌رعايت حق‌تقدم، عدم‌توجه به جلو و خستگي و خواب‌آلودگي در صدر ديگر علل بروز تصادفات قرار داد.
نظرات بینندگان