arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

گل‌محمدی: نه ما و نه استقلال موقعیت زیادی نداشتیم؛ بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود / مشکلات زیادی داریم و امیدوارم باشگاه مشکلات را مرتفع کند

یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۹۵ پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. موقعیت‌های زیادی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم مشکلات زیادی داریم و امیدواریم باشگاه نسبت به حل مشکلات توجه بیشتری کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود.

یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی 95 پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. موقعیت های زیادی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. هر دو تیم در کار دفاعی خوب بودند. ما هم توانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت برنده شدیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم مشکلات زیادی داریم و امیدواریم باشگاه نسبت به حل مشکلات توجه بیشتری کند.

وی در باره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد بحث های مالی که درون خانوادگی است صحبت کنم اما امیدوارم همان گونه که بچه‌ها از جان خود مایه می‌گذارند ارکان باشگاه هم زحمت کشیده و این مشکلات را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض‌های متوالی بازیکنان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر و با تیم داوری توضیح داد: بخشی از این مشکلات به حساسیت بازی بازمی‌گردد و بخشی از آن هم مربوط به نبود تماشاگران در باشگاه است. در این شرایط هر حرفی بزنیم صدایش بیش از اندازه می‌پیچد. امسال این موضوع مقداری بیشتر شده، هم باید عملکرد خودمان را اصلاح کنیم و هم باید داوری با مدیریت بیشتری این مسائل را کنترل کند.

گل محمدی ادامه داد: در کل بازی سنگینی بود و قضاوت کردن برای داور با این اعتراض‌ها سخت می‌شود. باید در تمام تیم‌ها آرامش باشد ولی ما نمی‌توانیم ساکت باشیم توجه نکنیم زیرا هر تیمی سروصدای بیشتری داشته باشد، امتیاز بیشتری هم می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بعضی از صحنه‌ها نظرات ما با نظرات داور متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان رضایت خود از عملکرد محمدرضا اکبریان در این مسابقه گفت: ما بازی را بردیم و نمی‌توانم بگویم راضی نبودیم اما خیلی در خیلی از صحنه‌ها نظر ما با نظر داور فرق می‌کرد. باید فیلم‌های مسابقه را ببینیم، اما به هر حال بازی سنگینی بود و باید به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

نظرات بینندگان