arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

جدول لیگ برتر؛ بازگشت سرخ‌ها به صدر / استقلال پایین‌تر از گل‌گهر و آلومینیوم

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تک گل آل کثیر به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر رفت و استقلال با این شکست ۳۴ امتیازی باقی ماند تا عملاً از کورس قهرمانی باز بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پایان هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر تیم پرسپولیس توانست به صدرجدول رده‌بندی برگردد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تک گل آل کثیر به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر رفت و استقلال با این شکست 34 امتیازی باقی ماند تا عملاً از کورس قهرمانی باز بماند.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در تبریز آغاز شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تراکتور با این نتیجه 29 امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند و نفت آبادان نیز با 26 امتیاز از رده دهم تکان نخورد.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:25 در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه پیدا کرد. تیم نساجی با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. فولاد هم با 30 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

دیدار دو تیم آلومینیوم و پدیده در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید. آلومینیوم اراک با این برد 35 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. پدیده نیز با قبول این شکست بیرون از خانه در امتیاز 25 و رتبه دهم باقی ماند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17:55 با بازی گل گهر سیرجان و ذوب‌آهن آغاز شد. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید. گل‌گهر با 35 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب‌آهن نیز با 21 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

 

نظرات بینندگان