arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

طرح ترافیک از فردا در پایتخت اجرا می‌شود

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: لغو طرح ترافیک در تهران در شرایط کرونا تاثیر چندانی بر روی کاهش آمار مسافران مترو و اتوبوس نداشته است و بر همین اساس تصمیمات جدید در این مورد اتخاذ شد. وی افزود: باتایید ستاد ملی مقابله با کرونا در پایتخت طرح ترافیک از فردا دوباره اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک از فردا در پایتخت خبر داد.

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: لغو طرح ترافیک در تهران در شرایط کرونا تاثیر چندانی بر روی کاهش آمار مسافران مترو و اتوبوس نداشته است و بر همین اساس تصمیمات جدید در این مورد اتخاذ شد.

وی افزود: حتی لغو طرح ترافیک سبب افزایش سفرهای غیر ضروری به ویژه در مرکز تهران شد و اکنون با فعالیت و بازگشایی کسب و کارها با تصمیم شورای ترافیک و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا در پایتخت طرح ترافیک از فردا دوباره اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از فردا در ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرایی می‌شود و از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد یک خروج رایگان برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان