arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

گفت‌و‌گوی تلفنی لاریجانی با مراجع عظام تقلید قبل از ثبت نام در انتخابات

علی لاریجانی در تماس تلفنی با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی، مظاهری، نوری همدانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی ضمن تبریک عید سعید فطر درخصوص آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری با ایشان گفت‌وگو کرد. آیت‌الله صافی گلپایگانی ضمن توصیه به در نظر گرفتن رضای الهی در امور، برای توفیق لاریجانی در خدمت به مردم دعا و طلب خیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر علی لاریجانی در تماس تلفنی با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی، مظاهری، نوری همدانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی ضمن تبریک عید سعید فطر درخصوص آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری با ایشان گفت‌وگو کرد.

به گزارش دفتر دکتر لاریجانی، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی ضمن توصیه به در نظر گرفتن رضای الهی در امور، برای توفیق لاریجانی در خدمت به مردم دعا و طلب خیر کرد.

همچنین آیات عظام جوادی آملی، مظاهری سبحانی و نوری همدانی ضمن تاکید بر نیاز کشور به فکر و شخصیت وی، برای توفیق ایشان دعا کردند.

نماینده تام الاختیار آیت‌الله سیستانی نیز ضمن تبریک عید فطر اظهار داشتند «ما همیشه دعاگوی حضرت عالی بودیم و برای خدمت به مردم برای شما آرزوی موفقیت داریم».

نظرات بینندگان