arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۷۰ تومان اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۷۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان، قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود، اما انتشار خبر‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می‌شود، نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی‌تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می‌کند.

در صرافی‌های بانکی قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۱۸۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۷۴۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۶ هزار و ۶۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۱۲۴ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

نظرات بینندگان