arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

سرنوشت آن 1000سرويس بهداشتي چه شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اوايل دولت نهم بود که محمود احمدي‌نژاد از تخصيص بودجه‌اي 60 ميليارد توماني به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري براي احداث سرويس‌هاي بهداشتي در جاده‌هاي کشور خبر داد. پس از اين خبر رئيس وقت سازمان در جلسات مرتبط و غير مرتبط سخن از ساخت 1000 سرويس بهداشتي در سراسر جاده‌هاي کشور به ميان مي‌آورد. اما حالا بيش از سه سال گذشته و اين وعده کوچک هم آنطور که تبليغ مي‌شد عملي نشده است.

ساخت سرويس بهداشتي اگرچه به ظاهر موضوعي پيش پا افتاده و ابتدايي به نظر مي‌رسد اما نبود آن يکي از مهمترين نقص‌هاي گردشگري در ايران است و گاهي يک گردشگر براي رفع نياز ابتدايي خود مجبور است کيلومترها جاده و مسافت را طي کند تا بلکه بطور اتفاقي يک سرويس بهداشتي پيدا نمايد.يکي از مديران کل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درباره آخرين وضعيت احداث 1000 سرويس بهداشتي به ر فارس گفته است که 500 سرويس بهداشتي آماده شده است و300 مورد ديگر تا پايان تيرماه سال‌جاري به بهره برداري مي‌رسد. به گفته اين مقام مسئول 200 سرويس بهداشتي ديگر نيز براي ساخت با مشکل عدم وجود آب و برق مواجه هستند که پروسه‌اي زمان‌بر محسوب مي‌شود.

قدمگاهي مديرکل دفتر طرح‌هاي توسعه معاونت سرمايه‌گذاري سازمان همچنين از ساخت 1000 سرويس بهداشتي ديگر در جاده‌ها علاوه بر آنچه که در دولت نهم وعده داده شده بود خبر مي‌دهد و مي‌گويد: رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اعلام کرده است که اين 1000 سرويس بهداشتي ديگر را هم مي‌سازيم. به گفته قدمگاهي جانمايي اين سرويس‌هاي بهداشتي عمدتا در مبادي خروجي و ورودي و کمربندي شهرهاست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
قرار بود امیر منصور بسازه که گرفتار شد
نظرات بینندگان