arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

تعظیم دردسر ساز عضو جریان چهاردهم مارس در مقابل معاون هیلاری+عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان برای برخی از اعضای جریان چهاردهم مارس درد سر آفرین شده است.

به گزارش انتخاب، پخش تصویری از پطرس حرب یکی از نمایندگان لبنانی عضو جریان چهاردهم مارس که در دیدار با جفری فلتمن معاون وزیر خارجه آمریکا در برابر وی تا حد تعظیم خم شده بود افکار عمومی لبنان را به شدت تحت تاثیر قرار داد.



منار صباغ احمد خبرنگار این شبکه در گزارشی در این باره گفت: در این دیدار که در منزل پطرس حرب برگزار شد یکی از عکاسان روزنامه السفیر لبنان موفق شد صحنه ای را شکار کند که در آن پطرس حرب هنگام دست دادن با فلتمن و در حضور سفیر آمریکا در لبنان در برابر وی کاملا خم شده بود.

در ادامه گزارش آمده است: پطرس حرب در واکنش به انتشار این تصویر تهدید کرد از روزنامه السفیر به سبب انتشار این تصویر شکایت می کند. وی ضمن اعلام غافلگیری خود از انتشار این تصویر، این اقدام را ترور سیاسی و تحریف واقعیت دانست اما از موضع خود عقب نشینی و دفتر رسانه ای وی اعلام کرد تهیه چنین تصاویری در واقع اهانت به روزنامه السفیر است نه اهانت به پطرس حرب که مقاومت و پایداری اخلاقی و ملی وی معروف است و در برابر هیچ کس و هیچ چیز جز خداوند و حقیقت تعظیم نمی کند.

در ادامه گزارش آمده است: حزب التوحید العربی نیز در بیانیه ای این اقدام پطرس حرب را شرم آور دانست و افزود چنین اقدامی عزت و کرامت لبنانی ها را تحریم می کند. در بیانیه این حزب آمده است این تصویر ماهیت و واقعیت شخصی را نشان می دهد که صرفا یک سیاستمدار چاپلوس است و گدایی ولی نعمت های خود را می کند که بر او و دیگر سیاستمداران امثال وی سلطه دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
4
تابلوه یه چیزی افتاده اون یکی میخواسته خم شه برداره این دستش رو گرفته و خودش خم شده برش داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
1
با فیلم معلوم میشه اینکار رو کرده یا نه. وگرنه یک لحظه اینچنینی به دلایل دیگه هم میتونه اتفاق بیفته.
تو عکس که ما دست دادن نمی بینیم. با دست چپ دست راست اون آقاهه رو گرفته. اما اگه چاپلوسی بوده که عزت و شرف ملتی که نمایندشون هست رو لگدمال کرده
نظرات بینندگان