arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

شایعه‌ کرونایی شدن حسن پورشیرازی تکذیب شد

خبری در فضای مجازی منتشر شد که حسن پورشیرازی در بیمارستان بستری شده است. برخی خبر از ابتلای این بازیگر سینما و تلویزیون به بیماری کرونا دادند و برخی هم به جراحی پا در بیمارستان اشاره کردند. آرین پورشیرازی توضیحاتی داد که ابتلای این بازیگر پیشکسوت را رد کرد. او تأکید کرد که پدرش به دلیل شکستگی پای چپ راهی بیمارستان آبان شد و بعد از چند ساعت جراحی الان در منزل دوران نقاهت را می‌گذراند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرزند حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که پدرم به دلیل شکستگی پا در بیمارستان بستری شد و ربطی به کرونا ندارد.

 خبری در فضای مجازی منتشر شد که حسن پورشیرازی در بیمارستان بستری شده است. برخی خبر از ابتلای این بازیگر سینما و تلویزیون به بیماری کرونا دادند و برخی هم به جراحی پا در بیمارستان اشاره کردند. آرین پورشیرازی توضیحاتی داد که ابتلای این بازیگر پیشکسوت را رد کرد.

او تأکید کرد که پدرش به دلیل شکستگی پای چپ راهی بیمارستان آبان شد و بعد از چند ساعت جراحی الان در منزل دوران نقاهت را می‌گذراند.

وی افزود: حال پدرش خوب است و امیدوارم در دو یا سه هفته آینده بتواند به روالِ عادی خودش بازگردد.

پورشیرازی درباره شایعات کرونایی، گفت: شایعه زیاد است و ما به همین خاطر عکس منتشر کردیم، چون همه به محضِ اعلام بستری شدن در بیمارستان، فکر کردند پدر به کرونا مبتلا شده‌اند.

حسن پورشیرازی به تازگی سریال "باخانمان" را روی آنتن شبکه سه سیما داشت و البته در ایام ماه مبارک رمضان مجموعه تلویزیونی "برادرجان" از شبکه تماشا پخش شد که او در این سریال به ایفای نقش پرداخته بود.

نظرات بینندگان