arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

«شورای ائتلاف» اصولگرایان: از ابراهیم رئیسی کاندیدای واحد جریان انقلاب حمایت می کنیم / از برخی کاندیداهای دیگر هم که برای نقد جریان غرب‌گرا آمده اند، تشکر می کنیم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد. وی گفت: همچنین اعضا از حضور شجاعانه برخی از کاندیدها جهت نقد جریان مدافع وضع موجود و غرب‌گرا در عرصه انتخابات تشکر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد.

 امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: نشست شورای ائتلاف عصر یکشنبه (26 اردیبهشت) با حضور اکثر اعضا و به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

وی گفت: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و از اعضای موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، حداد عادل با اشاره به تنوع بالای داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری بر لزوم داشتن نقشه هوشمندانه برای رسیدن به انسجام حداکثری و حمایت از کاندیدای شاخص جریان انقلاب تاکید کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف تاکید کرد: همه اعضای حاضر در جلسه شورا از کاندیداتوری و حضور «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» در عرصه انتخابات ریاست جمهوری استقبال و در عین حال از از رویکرد جهادی و فداکارانه «محمد باقر قالیباف» در عدم کاندیداتوری به نفع وحدت و انسجام جریان انقلاب به رغم دارا بودن پایگاه رای مردمی قابل توجه تشکر و قدردانی کردند.

رسولی اظهار داشت: تاکید بر حمایت همه جانبه شورای ائتلاف از کاندیدای واحد جریان انقلاب و پرهیز از هرگونه اختلاف‌افکنی و خود تخریبی در درون جریان بزرگ نیروهای انقلاب از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی گفت: همچنین اعضا از حضور شجاعانه برخی از کاندیدها جهت نقد جریان مدافع وضع موجود و غرب‌گرا در عرصه انتخابات تشکر کردند.

حجت‌الاسلام تقوی در این نشست در پاسخ به شایعه احتمال حمایت همزمان شورای وحدت از آیت الله رئیسی و لاریجانی در عرصه انتخابات تاکید کرد که از ابتدا تاکنون تنها گزینه مطرح در شورای وحدت آیت الله رئیسی بوده و بر حمایت همه‌جانبه نیروهای انقلاب، گروه‌ها و تشکل‌ها از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

رسولی گفت: در ادامه نشست، بخش‌هایی از فرآیند و مراحل انتخاب فهرست نهایی شورای شهر تهران از طریق مجمع عمومی 70 هزار نفره شهر تهران بحث و بررسی شد.

نظرات بینندگان