arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

مشکل تمدید کارت طلایی بازنشستگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از خوانندگان انتخاب در پیامی آورده است : 

کارت طلایی فرهنگیان بازنشسته که از سال گذشته با امضاي قرارداد وزارت آموزش و پرورش با شركت بيمه ايران،به آنها تعلق گرفت ، از همان آغاز مشکلاتی را برای این افراد پدید آورد. 

نخستین مشکل این بود که بسیاری از کارتها پایان دیماه به دست بازنشستگان رسید ، حال آنکه تاریخ اعتبار آن از اول دیماه و به مدت 4 ماه اعلام شده بود .

دومین مشکل اتمام زمان اعتبار این کارتها در تاریخ 31 فروردین ماه 91 و عدم وجود یک سازوکار مشخص برای تمدید اعتبار می باشد ، بگونه ای که در فیش حقوقی فروردین ماه بازنشستگان چنین آمده است : " بازنشستگانی که متقاضی عضویت در بیمه طلایی هستند ضروری است در اسرع وقت به رفاه اداره آموزش و پرورش نزدیک محل سکونت مراجعه نمایند " 

پس از مراجعه بازنشستگان به اداره آموزش و پرورش نزدیک ! محل سکونت ( منطقه 7) ، با اطلاعیه ای مواجه می شدند که بر اساس آن می بایست برای انجام مراحل اداری تمدید اعتبار بیمه طلایی به اداره بازنشستگان آموزش و پرورش و موظفین شهر تهران در پارک شهر ( محلی پر از آلودگی و دود که مجاور پایانه اتوبوس رانی فیاض بخش می باشد و بازنشستگان باید برای بسیاری از امور مربوط به این نقطه مراجعه کنند ) بروند ، پس از مراجعه به این محل هم به آنها گفته می شود که چرا اینجا آمده اید ، می بایست به نزدیک ترین اداره آموزش و پرورش نزدیک محل سکونت خود بروید . 

اینکه در این رفت و آمد ها چقدر بیماری به دلیل آلودگی هوا به افراد مسن جامعه وارد می آید بماند ، اما این نوع برخورد و پاس دادن آنها کار جالبی نیست . 

بازنشستگان فرهنگی جزو فرهیختگان جامعه ما محسوب می شوند ، حداقل به این دلیل اگر هم امکان رفاهی برای آنها ایجاد می شود نباید اینگونه آنها را سرگردان خیابان های آلوده شهر نمایند . شاید حذف این رفت و آمدهای بی دلیل و عدم تخصیص بیمه طلایی بیشتر به سلامت این عزیزان کمک کند ، تا برنامه هایی از این دست که تنها جنبه تبلیغاتی دارد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
2
9
مادر من بخاطر همین مشکلات چقدر لعن و نفرین نثار بانیان این امر کرد.
فرزند يك پدر بيمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
2
لطفا هر چه سريعتر اين بيمه تمديد شود پدر من عمل جراحي بزرگي داشته واز پرداخت مخارج بيمارستان عاجز است مادرم مدام باني اين امر را نفرين مي كند .
مواظب باشيد اين نفرينها دامنگير تان نشود
خديجه محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
3
باسلام وخسته نباشيد كمي درددل دارم/باتو ميگويم كه روزي پشت نيمكت نشسته بودي وبا چشمان پرفروغت به من مي نگيريستي وبه سخنانم گوش ميدادي ومن وقتي بهچشمان پراز اميدت مي نگريستم اينده ام راكه به دست تواناي توست ميديم وباقدرت بيشتر برتوان كاري ام مي افزودم وبرخستگي ام غلبه مي كردم ولي امروز تورا نمي بينم صداي مرا نمي شنوي مگويي من چمي دانم به من گفته اند مي خواستي نيايي/اينها كه گفته اند چه كساني هستند ؟مگر از ديروز من وامروزم خبر ندارند؟ بااميدي چهارماه حق بيمه طلايي بدهم وقتي كارت طلايي رابدهم كه دكتر هزينه اش رابردارد بگويد اعتبار نداردو................ ممنون كه به يكي ازدرد زخمهاي دلم گوش كرديد شاگرد ديروزمن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
2
آه بازنشسته ها دامنتونو میگیره.
محمدحسین باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
1
لطفا اول موضوع بیمه طلایی بازنشستگان کارشناسی بشه اگه همه موارد درست شد اقدام به صدور این بیمه کنند . درهرصورت کار نپخته و نسنجیده درست نیست . ضمنا بیمه طلایی برای این قشراز جامعه ضروری ترست چون نیاز به درمان بیشتر دارند البته اگه قصدخدمتی باشه .
نظرات بینندگان