arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

پیام تسلیت علی اکبر صالحی در پی درگذشت اکبر ترکان: آن فقید سعید، اندیشه و دغدغه ای جزء ترقی و تعالی ایران اسلامی در سر نداشت

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان، اظهار داشت: آن فقید سعید در طول بیش از ۴ دهه تلاش و مسئولیت در دولت جمهوری اسلامی ایران، اندیشه و دغدغه ای جزء ترقی و تعالی ایران اسلامی در سر نداشت و با کوله باری از خدمات ارزنده و تجارب گرانقدر روی در نقاب خاک کشید. وی ادامه داد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران، یاران و همفکران ایشان و با ابراز همدردی با خانواده معزز ترکان، از درگاه الهی برای آن فقید سعید، علو درجات مسألت می نمایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیام  تسلیت علی اکبر صالحی در پی درگذشت اکبر ترکان: آن فقید سعید اندیشه و دغدغه ای جزء ترقی و تعالی ایران اسلامی در سر نداشت

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان، اظهار داشت: آن فقید سعید در طول بیش از ۴ دهه تلاش و مسئولیت در دولت جمهوری اسلامی ایران، اندیشه و دغدغه ای جزء ترقی و تعالی ایران اسلامی در سر نداشت و با کوله باری از خدمات ارزنده و تجارب گرانقدر روی در نقاب خاک کشید.

صالحی در این پیام تاکید کرد: با نهایت تألم، تأسف و تأثر اطلاع یافتم که جناب آقای اکبر ترکان، یکی از دولتمردان صاحب اندیشه و صدیق کشورمان که در جایگاه های گوناگون در مسیر آبادانی ایران عزیز گام برداشته است، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است. آن فقید سعید در طول بیش از ۴ دهه تلاش و مسئولیت در دولت جمهوری اسلامی ایران، اندیشه و دغدغه ای جزء ترقی و تعالی ایران اسلامی در سر نداشت و با کوله باری از خدمات ارزنده و تجارب گرانقدر روی در نقاب خاک کشید.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران، یاران و همفکران ایشان و با ابراز همدردی با خانواده معزز ترکان، از درگاه الهی برای آن فقید سعید، علو درجات مسألت می نمایم.

نظرات بینندگان