arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساخت دنباله «حمله به بلوک» با بازگشت جان بویگا

جان بویگا برای نقش آفرینی در دنباله فیلم کمدی علمی- تخیلی «حمله به بلوک» باز خواهد گشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جان بویگا برای نقش آفرینی در دنباله فیلم کمدی علمی- تخیلی «حمله به بلوک» باز خواهد گشت.

 به نقل از ورایتی، جان بویگا پس از ده سال برای نقش آفرینی در دنباله فیلم سینمایی «حمله به بلوک» باز خواهد گشت. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و بویگا نقش شخصیتی به نام موسی را بازی کرد. این پروژه در واقع همکاری دوباره جان بویگا و جو کورنیش است که کارگردانی وی نویسندگی قسمت نخست را انجام داده بود.

وقتی بویگا در قسمت اول این فیلم بازی می‌کرد، بازیگر شناخته شده‌ای نبود. این فیلم در مورد گروهی از دوستان است که باید از محله خود در مقابل فضایی‌ها محافظت کنند. بویگا بعد از نقش آفرینی در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» به شهرت دست پیدا کرد و چندین بار در مصاحبه هایش از تمایل برای بازی در دنباله «نیرو بر می‌خیزد» گفته بود.

 

پیمان معادی نقش اصلی فیلم گوین هود را بازی می‌کند
کرنیش که برای فیلم اول «حمله به بلوک»، نامزد جوایز بفتا شده بود، برای نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی دنباله این پروژه باز خواهد گشت. او برای نویسندگی فیلم‌های «مرد مورچه ای» و کارگردانی «پسری که شاه خواهد شد» شناخته می‌شود. بویگا هم با کمپانی آپر پروداکشنز، در تیم تهیه کنندگان این پروژه حضور خواهد داشت. این فیلم اکنون در مراحل اولیه تولید قرار دارد و جزئیات داستان آن نیز هنوز اعلام نشده است.


 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان