arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۷: آمريكا از قانون داماتو عقب‌نشينى كرده و پذيرفته که سرمايه‌گذاران در ايران را تحريم نکند

خاطرات آیت الله هاشمی: ساعت یازده صبح به دفتر كوشك رفتيم. كارها را از دفتر پايين آورده‌اند؛ انجام شد و بولتن‌ها و گزارش‌ها را خواندم. آمريكا پس از مجادلات فراوان، از قانون داماتو عقب‌نشينى كرده و پذيرفته است که سرمايه‌گذاران در ايران را تحريم نكند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

ساعت یازده صبح به دفتر كوشك رفتيم. كارها را از دفتر پايين آورده‌اند؛ انجام شد و بولتن‌ها و گزارش‌ها را خواندم. آمريكا پس از مجادلات فراوان، از قانون داماتو عقب‌نشينى كرده و پذيرفته است که سرمايه‌گذاران در ايران را تحريم نكند.

در اندونزى، گرچه شورش آرام شده، اما هجوم مردم به بانك‌ها براى گرفتن اندوخته‌هاى خود، خطر جديدى پيش‌آورده و خروج وسيع خارجى‌ها ازكشور و تهديدها، وضع را نامطمئن‌كرده است. ریيس پارلمان و حزب حاكم هم خواستار استعفاى ژنرال سوهارتو شده‌اند.

عصر به خانه برگشتم. براى سخنرانى فردا در قم، دربارة روحانيت سياسى مطالعه كردم.

نظرات بینندگان