arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

بیش‌از ۴۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش‌از ۴۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش‌از ۴۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شدو در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اجرای کمین‌ هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور انتقال بدهند زمانی که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند با مخفی کردن خودرو و محموله موادمخدر از محل متواری و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ،۴۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۳۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودر حشیش به همراه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با مرزبانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

ایرنا

نظرات بینندگان