arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

جزئيات سرويس تلفن ثابت اعتباري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات از راه اندازي سرويس تلفن هاي ثابت اعتباري در استان هاي قزوين، مرکزي و بخش هايي از استان تهران خبر داد و شرايط استفاده از اين سرويس را تشريح کرد.

دکترزارعيان در گفت وگو با خراسان اظهار داشت: تلفن ثابت اعتباري مانند تلفن همراه اعتباري يک نوع تلفن پيش پرداختي است که مشترک به ميزان کارت شارژي که خريداري کرده است مي تواند مکالمه داشته باشد. در واقع فرد با اين کارت قادر است مکالمات خود را با استفاده از هر شماره تلفني انجام دهد بدون اين که هزينه مکالمات را صاحب تلفن بپردازد؛ اين کار هم بدين شکل است که پس از شماره گيري کدي وارد و هزينه مکالمات از شارژ کارت کم مي شود و ديگر در مرکز مخابرات، هزينه اي براي مالک تلفن محاسبه نمي شود. استفاده از تلفن ثابت اعتباري براي اپراتورها هم مزايايي دارد و ديگر لازم نيست صورت حساب صادر کنند.

 به گفته زارعيان، هزينه اوليه اتصال تلفن ثابت اعتباري نيز ۵۰ هزار تومان است و تعرفه مکالمات تلفن ثابت اعتباري با تلفن ثابت عادي تفاوتي ندارد و متقاضيان مي توانند به مرکز مخابرات در استان خود مراجعه کنند. مشترک مي تواند هر بار به ميزان دلخواه و بدون محدوديت، کارت تلفن ثابت اعتباري خود را شارژ و از اعتبار آن در مکان ديگر استفاده کند. در اين سرويس براي مشترک صورت حساب ارسال نمي شود مگر اين که خود مشترک بخواهد ريز مکالمات خود را دريافت کند.
نظرات بینندگان