arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

حاج علی اکبری: امیدواریم ثمره انتخابات پیش رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی باشد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار امیدواری کرد که ثمره انتخابات پیش رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی و تقویت نور امید در بین مردم باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار امیدواری کرد که ثمره انتخابات پیش رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی و تقویت نور امید در بین مردم باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در اولین اجلاس مشترک نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه و فرماندهان نیروی انتظامی که به صورت مجازی و همزمان، با میزبانی ۲۱۰ حوزه فرماندهی انتظامی در سراسر کشور برگزار شد، از مجاهدت سردار اشتری و آحاد فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی، به‌عنوان مجاهدان واقعی فی سبیل الله تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما عزیزانی که می کوشید یار مهربان و مقتدر امت باشید و بر مدار منطق و عقل، با تکیه بر دانش و اخلاق و دیانت و با اقتدار و عظم بلند و با عطوفت و مهربانی ، در عرصه‌های متنوع و جدید نقش آفرینی می‌کنید، با ضمانت امنیت پایدار، زمینه اعتلای این نظام مقدس را فراهم کرده اید.

وی در این گردهمایی مجازی تصریح کرد: عزیزان نیروی انتظامی، از عمق جان باور دارند که اگر به سازمان‌های خدا نهاد و مردمی مثل مساجد بیش از گذشته توجه شود و اگر مراکز اجتماعات دینی، مثل نمازهای جمعه و هیئت‌ها رونق بیشتری بگیرد، اصلی ترین مراکز تولید سرمایه اجتماعی ، به شکل طبیعی، تعمیق امنیت پایدار و امنیت اجتماعی را رقم خواهند زد.

وی افزود: هر جا دیانت مردم ضریب بیشتری داشته باشد ، دشمن ناکام تر است و امنیت پایدار تر است و جامعه دینی و متدین، پرچمداران همیاری و همکاری با پلیس هستند و می توانند نیروی انتظامی را در تحقق مأموریتهای بزرگش یاری کنند.

حاج علی اکبری ادامه داد: خوشبختم که امروز سطح دیانت و نگاه دینی در نیروی انتظامی فوق العاده است و موجب آرامش جامعه دینی شده است و این رویکرد که پرسنل نیروی انتظامی بر امر عمران مساجد همت گماشته اند و از حقوق خودشان داوطلبانه برای عمران مساجد مشارکت کرده اند، قابل تحسین است و گواهی است بر تشخیص دقیق و خردمندانه مبتنی بر اینکه یاران پایدار متولیان امنیت جامعه، مسجدی ها و نمازگزاران جمعه هستند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: پروردگار متعال را شاکریم که کمیته مشترک همکاری ها میان نهاد نمازجمعه و نیروی انتظامی با تدبیر فرماندهی محترم شکل گرفته است و جلسات جدی در حال برگزاری است و این طلیعه همکاری های مؤثر و جدی برای صیانت ایمانی نسل جوان و مقابله با توطئه‌های دشمن خواهد بود.

حاج علی اکبری در این گردهمایی، با تبیین ابعاد و ویژگی‌های انتخابات پیش رو، اظهار امیدواری کرد که این رویداد ملی، پرشورتر از همیشه و در کمال سلامت و امنیت برگزار شود و ثمره آن ، تشکیل دولت جوان حزب اللهی و تقویت نور امید به افق روشن پیش رو در قلب مردم شریف باشد.

در بخش دیگری از این گردهمایی، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتخابات یک نفس جدید و روح جدید در فضای ملی است و موجب نفی حرکت دشمنان و مایه اقتدار برای نظام خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: دشمن علاوه بر تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات، برای ایجاد ناامنی سرمایه گذاری می‌کند که نیروی انتظامی در تمام دوره های گذشته در تأمین و تقویت امنیت انتخابات موفق بوده و در این دوره هم چنین خواهد بود.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وحدت، امید و آرامش در استان کردستان مدنظر است و برای ایجاد شور انتخاباتی ، نیروهای ارزشی باید فضای پیش رو را پرنشاط تر کنند که این امر مستلزم صداقت در گفتگو با مردم و رفاقت و متانت در کلام و مدارا در تعاملات و در فضای جامعه می‌باشد.

نظرات بینندگان