arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

تایید تیک آبی حساب‌های کاربری توییتر موقتا متوقف شد

توییتر پس از گذشت بیش از یک هفته از راه اندازی مجدد برنامه تأیید تیک آبی حساب‌های جدید، این گزینه موقتاً متوقف می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر پس از گذشت بیش از یک هفته از راه اندازی مجدد برنامه تأیید تیک آبی حساب‌های جدید، این گزینه موقتاً متوقف می‌شود.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، توییتر پس از گذشت بیش از یک هفته از راه اندازی مجدد، برنامه تأیید حساب جدید خود را موقتاً متوقف کرده است، به همین دلیل درخواست‌های بیشتری از آنچه پیش بینی کرده بود دریافت کرده است و اکنون پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی نیاز به زمان دارد تا قبل از اینکه درخواست جدیدی را بپذیرد، آن‌ها را بررسی کند.

 

توییتر به ما نمی‌گوید که دقیقاً چه زمانی درخواست‌های جدید را قبول می‌کند، اما قول داده است "درخواست‌ها را به زودی بازگشایی کند".

توییتر پس از بیش از سه سال وقفه، برنامه تأیید حساب خود را دوباره راه اندازی کرد. این گزینه در نوامبر ۲۰۱۷ موقتاً متوقف شد و دلیل اصلی آن سردرگمی کاربران در مورد برنامه بود و توییتر قول داد که با بهبود برخی بخش‌ها آن را بازگرداند.

 توییتر

توییتر پس از گذشت بیش از یک هفته از راه اندازی مجدد، برنامه تأیید حساب جدید خود را متوقف می‌کند. برنامه راستی آزمایی جدید در مورد اینکه چه کسی می‌تواند تأیید شود، وضوح بیشتری ارائه می‌دهد.

 

توییتر می‌گوید که نشان آبی را به حساب‌های "معتبر، قابل توجه و فعال" می‌دهد. برای تأیید حساب‌ها باید یکی از شش معیار ذکر شده در زیر را داشته باشد:

دولت
شرکت‌ها، مارک‌ها و سازمان‌ها
سازمان‌های خبری و روزنامه نگاران
سرگرمی
ورزش و بازی
فعالان، سازمان دهندگان، و افراد تأثیرگذار دیگر

نظرات بینندگان