arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

چگونه سلامت باتری آیفون را بررسی کنیم؟

کاربران آیفون می‌توانند حداکثر ظرفیت باتری یا حداکثر قابلیت عملکرد را در گوشی‌های خود بررسی کنند، اما از این موضوع اطلاع ندارند. سلامت باتری آیفون از طریق تنظیمات قابل بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاربران آیفون می‌توانند حداکثر ظرفیت باتری یا حداکثر قابلیت عملکرد را در گوشی‌های خود بررسی کنند، اما از این موضوع اطلاع ندارند. سلامت باتری آیفون از طریق تنظیمات قابل بررسی است.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ابزار سلامتی باتری در مدل‌های آیفون ۶ و بالاتر، در دسترس است. اپل همچنین پیام‌های مهم باتری را از طریق این ابزار نشان می‌دهد.

 

بررسی سلامت باتری آیفون از اهمیت حیاتی برخوردار است، زیرا به شما امکان می‌دهد درک کنید آیا باتری داخلی باید تعویض شود یا خیر. سلامت ضعیف باتری به این معنی است که بین شارژ‌های آیفون ساعات کمتری از گوشی خود استفاده خواهید کرد.

اپل با عرضه iOS ۱۱.۳ در سال ۲۰۱۸ ابزاری بومی را برای بررسی سلامت باتری آیفون شما معرفی کرد. این ابزار از نسخه آیفون ۶ به بعد قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید همین ابزار باتری را در آیپد خود پیدا کنید.

آیفون

چگونه سلامت باتری آیفون خود را بررسی کنیم؟

قبل از شروع با مراحلی که برای بررسی سلامت باتری آیفون خود باید دنبال کنید، توجه به این نکته ضروری است که ابزار سلامت باتری موجود در اپل به طور معمول اطلاعات مربوط به دو منطقه مجزا را ارائه می‌دهد - حداکثر ظرفیت باتری موجود در دستگاه شما و حداکثر قابلیت عملکرد آن. در حالی که حداکثر ظرفیت باتری اندازه گیری ظرفیت باتری را نسبت به زمان جدید بودن آن اندازه گیری می‌کند، اما توانایی عملکرد اوج اندازه گیری می‌شود تا مشخص شود آیا باتری آیفون شما در حال حاضر از عملکرد طبیعی اوج پشتیبانی می‌کند یا ویژگی‌های مدیریت عملکرد برای محدود کردن اوج قدرت.

وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده و به سمت پایین حرکت کنید و روی گزینه Battery ضربه بزنید. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت به بالا، تنظیمات باتری را مستقیماً از طریق نوار جستجو در منوی تنظیمات جستجو کنید..

روی گزینه سلامت باتری ضربه بزنید. سپس حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد باتری آیفون خود را مشاهده خواهید کرد.

نظرات بینندگان