arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

مدارس از مهر حضوری می‌شوند؟

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مهر ماه سال آینده را منوط به واکسینه کردن معلمان دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مهر ماه سال آینده را منوط به واکسینه کردن معلمان دانست.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در بازدید از حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم شهر سنندج از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری امتحانات نهایی و پایه نهم در استان کردستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: براساس مصوبه شورای معاونین وزارت خانه، مقرر شد که معاونین وزیر در بازدید از حوزه های آزمونی در استان ها، آخرین وضعیت امتحانات حضوری و نحوه برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم را رصد کنند.

وی عملکرد حوزه های آزمونی استان کردستان در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بازدیدی که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از حوزه آزمونی شهر سنندج داشتیم، حداکثر تلاش صورت گرفته بود که پروتکل های بهداشتی رعایت شود و برنامه ریزی های خوبی در این راستا صورت گرفته بود.

احمدی لاشکی حضور حداکثری دانش آموزان در سر جلسه امتحان را قابل تقدیر دانست و گفت: این حضور حداکثری بیانگر این است که آموزش و پرورش توانسته است اعتماد جامعه و خانواده ها را جلب کند و همکاران فرهنگی در کردستان نیز تمام هم و غم را گذاشتند تا اعتماد خانواده ها به آموزش و پررش را به دست آورند.

وی رعایت کامل پروتکل بهداشتی در حوزه های آزمون های حضوری را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: سطح دشواری سوالات آزمون هم مورد بررسی قرار گرفت و در گفتگو با دانش آموزان غالباً از کم کیف سوالات و نحوه برگزاری آزمون رضایت کامل داشتند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش برگزاری امتحانات در فضای باز را از دیگر اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش کردستان برشمرد و بار دیگر از تلاش و زحمات کلیه عوامل اجرایی حوزه های آزمونی و دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا کلاس های درس در مهر ماه به صورت حضوری برگزار می شود؛ گفت: در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر محترم پیشنهاد واکسینه کردن معلمان تا قبل از مرداد ماه را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه دائر بودن کلاس ها به صورت حضوری بسیار مهم است؛ تصریح کرد: اگر کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود، میزان آسیب ها به حداقل خواهد رسید و پیش بینی شود برای مهرماه سال آینده اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

احمدی لاشکی برگزاری حضوری کلاس های درس در مهر ماه سال آینده را منوط به واکسینه کردن معلمان دانست و خاطرنشان کرد: تمام توان ما براین است که تمام معلمان را تا پایان مرداد ماه واکسینه کرده تا کلاس ها را در مهر ماه به صورت حضوری برگزار کنیم.

مهر 

نظرات بینندگان