arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱۱ خرداد ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: تا ساعت یازده صبح، براى سخنرانى‌هاى فردا و پنج‌شنبه مطالعه‌كردم. عفت، اشتباهاً درب اتاق‌خواب را قفل‌كرده و لباس‌ها و كليدم در آنجا مانده بود. با موبايل به او اطلاع دادند؛ كليد را ارسال كرد، ولی باعث تأخير در برنامه‌ها شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

تا ساعت یازده صبح، براى سخنرانى‌هاى فردا و پنج‌شنبه مطالعه‌كردم. عفت، اشتباهاً درب اتاق‌خواب را قفل‌كرده و لباس‌ها و كليدم در آنجا مانده بود. با موبايل به او اطلاع دادند؛ كليد را ارسال كرد، ولی باعث تأخير در برنامه‌ها شد.

از اخبار كسالت رهبرى نگران بودم. بدون اطلاع قبلى، به مقر ايشان رفتم. معلوم شد ايشان به قم رفته‌اند. با آقايان [غلامحسین] محمدى [گلپایگانی] و [سیدعلی‌اصغر] حجازى صحبت كرديم؛ گفتند دكتر دستور استراحت مطلق داده‌اند و از من خواستند كه به ايشان توصيه‌كنم، از استراحت غفلت نكنند و برنامه نمازهاى جماعت محدود ظهر و مغرب در دفتر را لغو كنند؛ فعلاً جاى نگرانى نيست.

به دفتر كوشك رفتم و تا ساعت پنج بعد از ظهر، كارها را انجام دادم. زلزله شديد بيش از هفت ريشتر، در شمال افغانستان، منطقه فيض‌آباد، دلخراش است در بعضى از گزارش‌ها، تا پنج هزار كشته آمده و خرابى‌هاى وسيع. اين سومين زلزله سنگين، ظرف كمتر از يك سال در آنجاست و قابل توجه اينكه پيش‌بينى‌هايى توسط بعضى از مراكز زلزله‌سنجى در منطقه شده بود.

نظرات بینندگان